Jak technologia ułatwi nam komunikacje poprzez szybkie rozpoznawanie emocji

#RZECZoBIZNESIE: Sztuczna inteligencja rozpozna nasze emocje i to wykorzysta.



Zapraszam do obejrzenia wywiadu z redaktorem Michałem Niewiadomskim z Rzeczpospolitej. Rozmawiamy o wykorzystaniu technologii mierzącej emocje w biznesie, polityce oraz w życiu prywatnym.

  • Czy technologia pozwoli nam szybciej diagnozować depresję?
  • Czy umożliwi osobom autystycznym rozwijanie umiejętności społecznych dzięki rozpoznawaniu emocji u rozmówcy?

Artykuł w Rzeczpospolitej:
http://www.rp.pl/Telekomunikacja-i-IT/305079959-RZECZoBIZNESIE-Diana-Nowek-Sztuczna-inteligencja-rozpozna-nasze-emocje-i-to-wykorzysta.html



Share on Google Plus
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 komentarze:

Prześlij komentarz

Wpisz swoje imię, wybierając pole NAZWA z listy. Możesz komentować za pomocą konta FB, klikając Facebook Comment. Dodając komentarz, akceptujesz regulamin strony.