Ekspert Rozpoznawania Ekspresji Mimicznych - Szkolenie


JAK CZYTAĆ EMOCJE?
Unikalna wiedza na skalę światową - jak rozpoznawać i interpretować emocje, dzięki treningowi mikroekspresji EREM. Niezbędna w pracy rekrutera, negocjatora, prawnika, psychologa i sprzedawcy.


NABYTE KOMPETENCJE POTWIERDZONE CERTYFIKATAMI
Szkolenie kończy się testem i pozwala uzyskać certyfikat EREM Instytutu Komunikacji Niewerbalnej oraz dwa międzynarodowe certyfikaty od Paul Ekman Group (światowy pionier w dziedzinie mikroekspresji), poświadczające umiejętność rozpoznawania i interpretacji ekspresji mimicznych na poziomie podstawowym i średnio-zawansowanym.

CELE:
Podniesienie inteligencji emocjonalnej o ~10%,
Zrozumienie działania mięśni twarzy i wpływu emocji na mimikę,
Zdobycie umiejętności zauważania i interpretowania emocji podstawowych i złożonych,
Poznanie 26 wariacji emocji podstawowych widocznych na twarzy,
Zapoznanie się z możliwościami technologii czytającej ekspresje mimiczne w czasie rzeczywistym,
Wzrost kompetencji w  sprzedaży, negocjacji, rekrutacji,
Trening wykorzystania wiedzy do detekcji kłamstwa i niespójności,
Ukończenie międzynarodowej certyfikacji.

PROGRAM
Moduł I
Trening rozpoznawania siedmiu podstawowych ekspresji mimicznych
- Anatomia twarzy – jak łączyć ruchy mięśni z emocjami,
- Facial Action Coding System – co to są jednostki akcji i jak wygląda mapowanie twarzy (system używany przez technologię Facial Recognition - przykład to najnowszy Iphone X)
- Praktyczne wykorzystanie wiedzy o emocjach w życiu zawodowym.

Moduł II
Emocje złożone, czyli kombinacje emocji podstawowych
- Rozpoznawanie i interpretacja kilkudziesięciu emocji przydatnych w czytaniu ludzi,
- Analizy przykładów użycia wiedzy w sytuacjach sprzedażowych, negocjacyjnych i rekrutacyjnych,
- Detekcja kłamstwa – na czym polega analiza twarzy w wyszukaniu sprzecznych i nieszczerych komunikatów.

Moduł III
Trening rozpoznawania ekspresji mimicznych za pomocą softwarów METT i SETT
- Użycie programu do nauki czytania mikroeksprsji na przykładzie setek zdjęć, pokazujących emocje - pełne i subtelne,
- Indywidualne rozwiązywanie testów z Micro Expression Training Tool oraz Subte Expression Training Tool.
- Uzyskanie wyniku min. 90% gwarantuje otrzymanie certyfikatów poświadczających zdobytą wiedzę.

Moduł IV
Wykorzystanie technologii rozpoznającej twarze oraz emocje w biznesie (Facial Recognition oraz Facial Emotion Recognition
- Działanie oprogramowania i jej wpływ na nasze życie - teraz i w przyszłości,
- Diagnoza emocjonalna uczestników – co widzą inni, gdy patrzą na naszą twarz,
- Dobór pracowników na podstawie ekspresji mimicznych,
- Podejmowanie decyzji na podstawie obserwacji twarzy.


SZKOLENIE 1-DNIOWE (8H)
W DNIU 08.12.2017 W WARSZAWIE
KOSZT 1499 ZŁ

Jesteśmy jedyną firmą na rynku polskim, która łączy wiedzę psychologiczną i szkoleniową z praktyczną znajomością technologii mierzenia emocji w czasie rzeczywistym. Konsultujemy instalacje i wdrażanie technologii w największych korporacjach z branży hotelarskiej, bankowej, usługowej i retail. Badamy reklamy, filmy wyborcze, oceniamy customer experience, reakcje klientów na produkty i pracowników.

Zapraszamy do współpracy!
Diana Nowek

Więcej
www.komunikacjaniewerbalna.pl/terminy
info@komunikacjaniewerbalna.pl
+48 662 600 446



Share on Google Plus
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 komentarze:

Prześlij komentarz

Wpisz swoje imię, wybierając pole NAZWA z listy. Możesz komentować za pomocą konta FB, klikając Facebook Comment. Dodając komentarz, akceptujesz regulamin strony.